Det som skulle varit en rolig kväll slutade i kaos

Igår var det tänkt att vi skulle ha firat min 20 års dag. Istället blev det en natt som slutade i kaos.
Det var igår som jag skulle ha blivit firad av mina nnära och kära. Så det hela började med en middag klockan 18.00 hemma hos mig. Där det blev mat och en hel dle drickande. Efter det fortsatte vi emot stan. Väl i slussen börjar Sara bråka med sin pojkväns kusin och de tjaffsar och honvägrar att säga vad som är problemet.
Mina och Jennifer har vid den tidpunkten redan lämnat oss för att åka hem och sova. Vi andra har fortsatt emot K2 för att festa :)
När vi kom dit var det inte så mycket folk. Så jag och Sanna gick och satte oss medan Sara pratade i telefonen. Redan då började jag känna irritation. När man ska fira någon MÅSTE man lägga allt annat på hyllan. För då handlar det inte om en själv utan om någon annan.
Kvällen går och Saras pojkvän med vänner kommer och man kan väl säga att det är då kaoset börjar. Jag ville inte lägga mig i så¨jag och sanna gick och satte oss lite, gick oss dansade, ja hade det allmänt lugnt.
Efter att tjaffset med kusinen retts ut (jag tror att det gjorde det) så börjar Sara att bråka med hennes pojkvän. jag går iväg på toaletten och helt plötsligt hör jag sara stå och skrika på någon när jag sitter på toa. Hon pratade i telefonen.
saras pojkvän komemr fram till mig och han pratar en hel del. Sen kommer Sara fram och ler som fan och bah: Andro ko. Så de går iväg. Sen kommer han tillbaka skit sur. Det var som så att hon har tagit hans mobil ringt upp någon tjej som hon trott han var otrogen mot henne med. Ja det är där jag kommer in i bilden helt enkelt. Andro ber mig hämta hans telefon eftersom hon bara slår och inte lyssnar. Jag ville egentligen inte för då hade jag börjat bi riktigt arg. Så jag ber henne att ge mig telefonen och hon säger " nehedu" så då sa jag ok du behöve rinte sova hos mig ikväll. För vid den punkten var jag så trött på henne att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Sen komemr hon tillbaka och ber att få prata emd mig. Hennes mun ler men inte ögonen så jag bah: nej. Då jävlar hoppar hon på mig och börjar skrika att jag tar honom framför henne och gud vet vad. Hon drar mig i håret, har rivit upp handen på mig. Påå något sätt så tar jag mig därifrån. Jag och sanna lämnar klubben för att fortsätta mot slussen där toalettbesök och donken mat står på listan. Vem tror ni kommer tiill donken? Som värsta sliskparet? JO DOM! Då har hon alltså slagit mig för något som tydligen inte verkade ha stämt.
Så ja en sak är klart. Hon säger alltid vilken bra vän hon är och tar folk framför sig själv. Det har jag aldrig hållt med om och speciellt inte nu.
Jag och Sanna tog bussen från slussen halv fyra och var jätte trötta. Jag avr väl hemma runt kvart över fyra och sen var det bara sängen som gällde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0