Det verkar ju aldrig ta slut!!

Att det inte bara kan ta slut!! Nej nej, tydligen så har inte bara hon gjort fel utan även jag som inte fårgade hur hon mådde när hon hade tagit hans mobil.
Jag anser såhär: När du firar din vän så ska det handla om henne/honom. Det skulle inte spela någon roll om så Alden (mitt ex) hade varit otrogen mitt framför min näsa. jag skulle ALDRIG gjort så!! Klart man blir ledsen men FAN inte sådär. För då handlar det inte om mig och mitt förhållande elle rom mitt liv i huvudtaget. Handlar det ju om den man firar.
Folk undrar om vi kommer vara vänner. Svaret är nej. Finns ingen anledning till det. Man ska ALDRIG NÅGONSIN hoppa på den person som man kallar sin vän och bråka med den personen. Sen komma och säga att det faktiskt inte bara var hennes fel. Det gör mig svin förbannad. Jag vill aldrig se henne mer. Aldrg prata med henne. Så hennes saker och mina saker får bytas genom min mamma. För min mamma kan säga ifrån mycket bättre än vad jag kan emot folk.

Tack till Sanna,MIna Och Jennifer som gjorde min kväll riktigt rolig! Middagen var helt fantastisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0