Doft ljus ger en riktigt fin stämning :)

Jag har aldrig varit något stort fan av ljus. Aldrig riktigt uppskattat den mysiga stämningen som den givit utan nästan bara tyckt att det varit obehagligt att det inte varit "strålkastar" ljus i rummet.
När jag kom hem ifrån sthlm så luktade mitt rum inte alls gott trots vädring. Så fick låna två st doft ljus utav Ida. Nu har jag blivit helt frälst och köpt några egna, Men måste nog köpa nya i morgon då de snart är slut. De luktar gott samt att jag får en väldigt mysig stämning i mitt lilla rum :) Nästan som så att man inte vill tända lampan för att tvätta av sig sminket eller släcka ljuen när jag ska sova för att det är så mysigt. Det enda som fattas i mitt run nu är en gosig matta och något gullig på väggarna :) Ja vill ju även ha en hylla som jag sett på Ikea fast får väl se om det kommer att köpas :) Skulle vara riktigt fint här inne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0