En riktig tjedag :)

Idag blev det ju som sagt sovmorgon. Var i skolan runt 9. Fixade lite,åt lite lunch och plockade undan det jag hade hållt på med. Så avr en rätt slapp dag för min del. Vilket känns sådär då vi hade tillgång till bageriet hela dagen. fast dagen blev bra iaf :)
Cyklade in till stan med tjejorna. Väl där bokade jag och Mina klipptid. Köpte en mascara,tvättpåsar till bh:arna, en tjocktröja och en t-shirt :) Sedan var det bara att gå och sätta sig i frisör stolen :) Tjejen som klippte mig var duktig. Även om jag kanske inte blev super duper nöjd så var det väl värt priset. Kommer nog gå dit igen. Då det bara gäller att säga ifrån på skarpen vad man vill ha :) Så brukar det bli som man vill, haha. Duktig var hon iaf. Mina och jennifer cyklade tidigare och mötte Helen på Maxi, så jag åkte dit efter klippningen. Vi köpte våffelmix och lite smått och gott till att ha på våfflorna :)
Det är SÅ mysigt att ha tjejmys. För det var verkligen så det kändes. För det är inte roligt att äta själv 7 dagar i veckan. Då är det roligare om man skulle ha en matdag 1 dag i veckan :) Även om det ganska ofta blir pizza på krögarn på en helgdag så spelar det lixom ingen roll för det är inte smama sak som att stå i köket och fixa eller bara snacka skit medan någon annan fixar maten :) Så sånt tycker jag vi borde ha oftare! :)
Sedan cyklade vi hem då vi åt hemma hos Helen. Jag bestämde mig för att nu jävlar ska jag plugga så läste två kapitel i kaffebrödsboken. Tänkte att jag skulle läsa ut de andra två i morn efter att jag har packat :)
Åker till sthlm på fredag så måste packa väskan i morgon :) Stackars Jennifer som nästintill blir ensam när alla åker iväg. Jag ska hem till mamsen, Mina och helen åker upp till Sysslebäck (Värmland) där Helen kommer ifrån, Clara ska på körläger och Karro ska jobba. Diana får hit sin bästa tjejkompis i morgon som ska vara här i 5 dagar tror jag att det var. Så känner lite dåligt samvete att man åker och lämnar Jennifer ensam typ :/



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Inte ha dåligt samvete vännen min. Ta vara på den tid du har hemma i stockholm, visserligen saknar jag dig men livet är för kort för att göra det man inte vill, så därför ska man alltid göra det som känns bäst. vi har hela livet på oss att käka dina hemlagade hamburgare:) kramar

2009-03-28 @ 12:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0