=)

Idag går jag 13-20 på praktiken :) Lite skönt att få sovmorgon faktiskt, även om jag vaknat flera gånger innan jag äntligen gick upp.
Idag ska jag och Hanny (den andra praktikanten) göra praliner lika så tis och ons med :) Tror att det kan bli riktigt roligt :)
igår firades min kusin Emma som fyllde 12 :) Var riktigt trevligt att vara där :) Sen efter att alla deras gäster gått åkte jag,mamma,Agnetha,Ellinor och Emma till forum och shoppade lite. Eller snarare de shoppade och jag hittade typ inget. Sen köpte vi pizza som vi åt här :)

Ojoj nu måste jag springa ner till bussen. Hörs senare ikväll tror jag så komemr uppdateringar om vad som hände på praktiken. För det händer alltid något roligt där! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0