Feelings that i don´t want to feel

Jag är fortfarande sur på Sara. Jag tänker igenom saker som sagts, saker som gjorts. Att hon alltid skulle fälla komentarer like " du har bröst men jag ahr rumpa" Vad menades med det? Då jag är större än henne i kroppsbyggnad börjar man ju undra?:S Vad skulle man sagt tillbaka? Att jag har både rumpa och bröst för oss båda? Att jag inte ser ut som ett pizza face? Att jag har en rätt bra hy? Att jag är bättre? Att jag faktiskt tog åt mig. Att sånna saker fick mig att hjärntvättas. Jag trodde att så ska det vara. Det är en sak att vara ärlig. Fast det var på fel sätt. Det var bara hon som skulle säga saker. Sa jag något tryckte jag ner henne.
Hon tog rätt mycket energi  ifrån än. Det har hon ju lyckas med att fortsätta göra fast vi ibte är vänner längre.
Ibland kan jag tycka synd om henne. Hon har inga riktiga vänner kvar. Benita har sin familj och är oftast inte ute och festar och dylikt. Heidi och Viktoria ringer bara när de ska ut och festa. Jag ringer inte alls längre. Hon har bara ANdro som jag inte ens förstår hur han kan stå ut med henne?
Bara för att man går hos en psykolog gör inte hennes agerande rätt. Vad man än går igenom och ahr gått igenom ska man försöka att vara den personen man vill att foolk ska vara emot en själv.
Anledningen till att jag skriver detta är för att det fortfarande gör ont. Det är fortfarande något jag tänker på stundvis. Ibland vill jag bara spy ut galla på henne. Ja asså bara skrika på henne och få henne att förstå att det är inte ok, det hon gor. Fast hon skulle ändå bara tycka att allt är alla andras fel och aldrig hennes ändå. Så därför skriver jag av mig här.

Idag gick jag hem tidigare ifrån skolan. Mådde inte alls bra. Nu känns det lite bätre efter att ha sovit en stund. Kommer nog kännas bättre när jag äter mat sen.
Idag har det varit ett riktigt sol väder :) Jag blir så glad när det börjar känas om vår. Det blåser mycket än så länge fast Katta säger att det brukar vara så en månad till typ sen blir det varmare :D wooohooo.
Kommer det vara detta fina väder i helgen blir det nog att grilla ute :D

 Skulle vi aldrig kommit in så skulle vi aldrig fått denna kontakt vi har nu. Tänk vad saker kan förändras? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0