För mycket onödig energi

Varför måste jag alltid lägga enerig på det/dom som inte är viktiga? Jag orkar inte med henne längre! Jises jag sprängs snart. Hon tjejen som bor nära men ändå inte. Hon som tar så mycket energi ifrån än att man blir dum i skallen efter för många timmar. Jag vet ju att det inte är henne jag är arg på men låter ilskan gå ut på henne.  Inte framför henne och inte heller bakom hennes rygg utan här. Här kan jag skriva vilket jävla pucko hon är och ingen annan vet vem jag menar. Det är skönt. Eller är jag kanske arg på henne? Eftersom jag ibland bara har lust att skrika rakt ut när hon pratar. Att jag kan bli så trött på henne att ord inte räcker till. Så ja, nog kanske är jag lite arg på henne? Tror att det kan vara så.
Ja snart har jag väl skrivit ett helt ilägg om något som jag TROR är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0