Fortsättning följer....

Sådär nu är jag hemma :) har precis ätit resterna ifrån pizzan igår, MUMS! :)
På praktiken blev det till att slå upp grisslinge hill som är ett råg vete bröd. Mat bröd alltså :) Sen så blev det pralintillverkning :)

Fan vad arg jag var i morse, jag riktigt kokade. Sen när gjorde jag fel? Jag gjorde inte fel, det var Sara som gjorde. Man hoppar inte på någon bara för att man tycker att den andra inte bryr sig. Våld är aldrig rätt. Hon skrev i morse att jag var en dålig vän och bara brydde mig om mig själv och att folk ska bara vara ledsna eller glada när jag är det. det är så jävla fel. Jag går inte runt och säger vilke jävla bra kompis jag är. Det gör hon. Varför säga något? Sånt visas väl. Det är som att de som inte är snälla går runt och frågar om de är snälla eller säger det. Bara löjligt. Så det blev jag iaf sur för. Att hon förstörde en hel kväll för oss brydde hon sig inte om. SÅ man kan ju undra vem som har rätt egentligen.
Är det rätt att starta bråk när man firar någon? Är det rätt att slåss? Eller ja försöka slåss. Är det rätt att inte kunna erkänna att man har fel?
Märkte även igår att hon tydligen har rivit mig på bröstet med. Fan vad sur jag blir när jag tänker på det. Hur jävla lågt kan en människa sjunka?
Mamma säger att det handlar om att hon alltid ska stå i centrum. Så därför ser hon inte när hon gör fel för att saker och ting bara ska handla om henne.
Hon däremot tycker att jag är sån. Fast jaja hon är så jävla bränd i huvudet!! Gaaaaah vad sur jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0