Hemma hos mami nu :)

Tänk så glad man kan bli när man ser att den vännen man tycker om så mycket har kommenterat äns blogg så fint! :)
Idag så träffade jag sanna och hennes killkompis lasse. Vi åkte till Sicla där jag hämtade ut min mobiltelefon som varit på lagning :) Sen så blev det Nacka forum :) Hittade ett par jeans jag avrit på jakt efter :) Helt LOVELY! Så i morgon ska jag dit igen för att köpa en skinjacka jag hittade :D Så himla fin. Så gick hem till mamma idag och berättade och då sa hon att hon kunde lägga till. Så himla gullig min mamma är :D
Sen ikväll får vi se vad som händer. Jag vill ut och dricka lite men Sanna vill nog bara vara hemma och dricka. Känns inte riktigt som mig. Då jag kan tycka det är skönt att bara sitta hemma och dricka lite men idag vill jag se på folk! :P Samt att det är skillnad på att dricka hemma och dricka för att sedan hamna på Pizzerian i Gustavsberg.
Ja som ni hör är det verkligen landet här jag bor..

Hittade lite gamla bilder på mig som kommer nu! :)
 Hittade en väldigt gammal bild på mig. Var 3 år sedan :P
 Från samma kryssning 06
 Ojoj tänk om man kunde vara såhär snygg fortfarande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0