Illamåeende efter varje måltid utom frukosten

Nej nu börjar jag bli orolig. Jag har ju sagt att jag vill gå ner i vikt. Men inte så att jag svälter mig själv eller ens försöker gå ner i vikt. Så nu, så fort jag äter mår jag illa, förutom efter frukosten. Får inte i mig så mycket mat alls i huvudtaget. Så undrar om jag har fått någon inflmaton i kroppen eller något.
 På fredag åker jag upp till stockholm. Längtar så att jag nästan spricker. Ska bli jätte skönt att få åka upp. Även om jag börjar trivas mer och mer här nere nu. Har börjat inse att det faktiskt finns folk som bryr sig om mig här nere. Som faktiskt bryr sig på riktigt. Det trodde jag inte innan.
 Idag i skolan har vi haft konditori emd göra. Blev till att tillverka bitar idag med. Har väl gått sådär idag. Har lärt mig en hel del och det ska jag skriva upp i min bok nu. Så att jag inte glömmer detta. Sedan att bitarna inte bev jätte fina är ju inget man kanske ska nämna. Blev dock nöjd över mina biskvier :) lyckades få de runda och fina. Tyvärr var smörkrämen helt bubblig. Och när jag tempererade blev det inte alls snyggt :( Men men det är bara att öva öva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0