jag gillar praktiken :)

Har precis kommit hem och det första jag gjorde var att slänga i mig maten. Hjälp så hungrig jag var. När jag jobbar 13-20 så får jag ingen rast så varmken sitter eller äter på flera timmar. Så när man kommer hem runt 20.40 (nu när jag fått skjuss) så bara slänger man i sig maten och sitter en stund.
idag har det varit precis som igår, pralin tillverkning :) Det är rätt roligt faktiskt. Skönt att inte vara så många i bageriet och pilla lite. Kanske därför jag gillar helger på Systrarna  Delselius:) För då är det två som jobbar helg också jag :)
Jag sitter och funderar på om jag ska komma två timmar tidigare till praktiken i morgon så att jag får mina timmar? För vill gärna ha 240 timmar minst lixom, vilket jag inte får när jag bara jobbar 7 timmars pass. Visserligen var jag där ca halv ett idag och gick runt halv nio. fast får se när jag vaknar. Om jag vaknar runt 8-9 ska jag nog ringa dit och fråga :)
Förresten, förra veckan blev systrarna delseilus utnämda till skärgårdens bästa semla :D Roligt va? Har helt glömt bort att säga det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0