Just one more please

Det är sånna här dagar man bara vill åka till affären tända en cigg och bara njuta. Jag slutade röka för snart 2 år sedan. Fast biland saknar jag det så jag hller på att bli tokig. Frågan är om jag någonsin kommer att släppa känslan av att dra in röker i lungorna och sen blåsa ut.
Det bästa var ju på våren. Aldrig att en cigg blir godare än på våren. Marlboro light ska det vara :) Så ska man typ sitta på café och dricka det. Det ni det är grejer det haha.
Suck. kommer jag någonsin kunna släppa känslan av att att röka? Jag vet att jag inte får röka längre då mina lungor kommer att pajja då. Fast damn vad jag vill ha en cigg nu. Fast tror inte det smakar så gott som man tyckte det gjorde då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0