Kan man vakna av sig själv när man vet att man måste gå upp?

Seriöst. Mitt ljud på mobilen fungerar ju inte alls nu typ. Så i morse skulle jag ha vaknat 05.30 ja då vaknar jag 05.10 istället. Är det något hjärnan programerat in? När man vet att man måste verkligen gå upp så vaknar man av sig själv? För så händer det ofta att jag gör när jag är på semester. Ska man vakna 9 vaknar jjag tjugo i nio.
Aja ska snart gå iväg till bussen för att åka till praktikplatsen. Ja jag vet att jag är lat! jag har gångavstånd på ca 20 minuter och ändå så tar jag bussen. Så skulle jag nog inte gjort i kristianstad.
Idag blir det nog mest tårtor och sånt där :) Ska bli kul. Gäller bara att ha lite tålamod idag då sinisja (uttalas sinischa) kan vara lite stirrig ibland :P Men det är vi väl alla i mellanåt? :)
Är det konstigt att jag gillar att jobba helger. Jag tycker det är asroligt? har alltid tyckt att det har varit skönt? är hellre ledig mitt i veckan istället. ja ibland vill man ju vara ledig på helger men jag skulle LÄTT kunna vara ledig bara en helg i månaden. jaja lite wierd jag vet :P
Nej nu ska jag nog kila :)
Jo ja nog åka in till onoff idag för att fixa telefonen OM jag hinner. Annars blir det i morgon eller på måndag :)
Ska förresten ta med mig kameran idag. För att fota lite tror jag :)
Ojoj måste verkligen gå nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0