Lärarna på besök samt kompis träff med Tony :)

Idag var mina två lärare och besökte min praktikplats. Jävlar var kul det var att träffa Kajsa :) Ja Åke var ju med så det var ju helt ok :) fats gillar Kajsa mer :)  Åh vet  ni vad? Jag fick HÖGSTA betyg på lian :D wooohooo. Så jag är jätte glad och nu vill jag bara kämpa ännu mer. Ja för så  är det, jag lär mig inte lätt och då blir det att jag får stå och traggla med mina saker. Fast tillslut släpper det. Det är då jag kan gå och skina osm en sol när jag ÄNTLIGEN lyckats! Ja för nu menar jag inte att jag bara står där en timme utan kan stå mycket längre innan det sitter.
Sen efter praktikens slut så åkte jag in till stan och mötte upp Tony. Mötte även mamma snabbt för att ge henne bröd och en bullängd :) Sen gick jag och Tony och käkade middag, kikade runt lite i affärer och tillslut gick vi på café. Var skönt att bara sitta och snacka massa skit som förr i tiden. Samtidigt som vi förklarade och berättade hur våra liv såg ut nu, vad som hade hänt de senaste månaderna och liknande. Träffade även Tonys tjej. Hon verkar väldigt trevlig. Sen är hon jätte söt! Tyvärr har jag lite svårt för vissa tjejer men men :) Det går nog bra ska ni se :) Haha inte jag som ska vara tillsammans med henne ändå så :)
Hur som helst är jag jätte trött n ochs er verkligen fram emot att vara ledig i morgon. jag har verkligen ingenting planerat för ovanlighetens skull så det ska bli super skönt :D
 Jag kommer verkligen sakna praktiken när den är slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0