Lika bra att få det sagt en gång för alla.

Det är lika bra att ta det en gång för alla. Jag tar inte en diskution. Det bara är så. jag kan visst stå för det jag sagt och det jag tycker fast kom inte och tro att jag tar en diskution om det. Jag skriver det här för att jag ska slippa ta en diskution och för att jag ska få det ur mig så att jag itne går och tänker på det. För oftast om man tar en diskution så blir det nästan oftast missförstånd. Javiss personen vet inte om att den har gjort fel. Så det kan vara svårt för den att inte veta om det. fast vissa saker borde vara självklara anser jag. Fast tydligen gör inte andra det. Hur som helst mig får du inte en diskution ifrån. Du kan ju alltid försöka men det är för gäves kan jag ju bara meddela. jag tar oftast bara diskutioner som inte ligger mig nära hjärtat och som egentligen inte betyder något alls. helt enkelt ingenting jag blivit upprörd för.
Så nu vet ni alla det.

Idag har jag varit hos Jennifer och Mina och pluggat :) Fast cyklade hem runt 22 då jag tyckte att nu får jag inte in något mer och jag måste få komma hem och varva ner innan jag ska sova. Ja det tar ju en rätt så lång tid det där med att plugga. inget man gör på bara 2 minuter direkt. Så vi satt väl från ca 19.30-22.00 med vissa små korta pauser. När jag gick så satt de kvar. Så de lär ju ha gjort ut hela häftet till i morgon haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0