Oh no not you again

Idag ska Sara komma och hämta sina saker. Ska tydligen ställa de på tomten. Skönt att slippa se den människan igen. Helt sjukt hur snabbt avsky kan komma. Jag hoppas iaf att mina saker är hela och inte helt förstörda. man vet fan aldrig med henne.
Tycker det är helt otroligt att hon inte tjatat på sina saker. Då allt hennes smink och sånt är här.  Fast nu är det skönt att få tillbaka mina saker och hon få sina.

Imorgon är jag ledig i från praktiken. Fårse om jag ska träffa Tony och ta en fika då. Har inte träffat han på flera månader så man får väl se om vi slår ihjäl varandra eller om vi kommer överens.

Jag undrar när lärarna ska komma och hälsa på oss. Hoppas på att det är Kajsa som kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0