Onsdag och våffeldag

Idag har jag tagit sovmorgon då vi har en heldag i bageriet med att pyssla emd vad vi vill. Jag vet vad jag ska göra. Så kändes onödigt att komma dit vid 8. Så ska väl ta och cykla nu. Känner mig stressad bara för att man är van vid att vara där tidigt.
Idag är det onsdag den 25e vilket menas med att idag är det löning och även våffeldagen. Själv äter jag inte våfflor men vet att så många andra gör det.
Idag blir det till att handla lite saker. Vill köpa mig en våg där jag även kan se kroppsfettets procent ochsådär :)
Nu är det bara idag och i mogon kvar, sedan åker jag upp till stockholm! WOOOHOO! :)
Nej dags att cykla nu :P Så att man får lite saker gjorda idag.
Jo så i morse när jag klev in i köket vad ser jag då? Mina matlådor jag glömt lägga in i kylen. De står där utan lock. Så ja, det var bara att slänga skiten. Så blir till att först cykla till netto för att ta ut pengar och sedan cykla över gatan och in på skolgården :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0