Så jävla trött

Åh jises vad trött jag är! Att jag ska upp runt 5 i morgon gör saken verkligen inte bättre. Skulle ju egentligen vara ledig i morgon fast nu avr jag tvungen att ändra det då lärarna kommer på besök. Så är ledig på fredag ist. Fast det är skönt det med ,när jag tänker efter nu när jag ska möta Tony i morgon. Så att jag inte måste gå hem vid 7 för att man måste hinna hem och varva ner innan jag ska sova :) Inte för att jag tror att vi kommer umgås så länge. Fast man vet aldrig.
Idag skulle jag egentligen hållt på med choklad på praktiken. Blev dock inget av det. Då miljö och Häsla kommer i morgon så hade cheferna lite fullt upp med att städa och sånt. Jag och Micke städade i typ två timar idag så att det skulle vara rent och snyggt. Annars blev det mest semlor,mirliton och remonser som blev gjorda för min del..

fan vad trött jag blir. Mamma går mig hack i häl idag. kan man inte få lite jävla space ibland?! Ok, ja jag vet jag är ensam barn och allt det där. Men hallå?! Även jag behöver lite lugn och ro ibland.

Kul hittade precis en räkning jag hade lagt bakom tvn. Den där jävla grejen jag var så arg på förut. Hatar sånt där skit.. Bläääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0