Söndag

Tänk om man bara kunde vakna upp en dag och gått ner i vikt! :) Tyvärr så går ju inte det :( Så nu måste jag evrkligen droppa 8 kg. Eller ja, jag hoppas på att allt jag gått upp på vågen inte är fett men spelar ingen roll för måste få ner fettprocenten i min kropp ändå. Måste börja tänka på vad jag käkar. fast lycka till säger jag bara haha!

Två ruskigt bra låtar just nu är:
Frispråkarn - Nästa Tåg Nästa Buss och Pauline - Give Me A Call så fort de komme rpå radion så är det högsta volym som gäller :)
Något som är RIKTIGT härligt är att sätta på radio på typ volym 15 i bageriet och baka :) that´s LOVELY :D

Vecka 12 får jag vet svaret angåeende sommarjobb med :) Sen får man väl se vad som händer efter sommaren om Micke slutar. Finns säkert en del som tycker att jag är knäpp som har pratat med systrarna om sommarjobb när jag har på gröndal. fast såhär är det. även om jag inte får jobb efter sommaren så måste jag tänka på mitt CV. Tyvärr asså. Eftersom jag redan har jobbat i ca 1 år på konsum i gröndal så är det bättre om jag får sommarjobb hos systrarna med :)

Idag när jag kom hem från praktiken gick jag och sov i 3 timmar. Var riktgit skönt och behövligt :) Sedan käkade jag kyckling och räkwook med mamma :) MUMS! Efter det färgade hon mitt hår :) Har även färgat ögonfransar och ögonbrynen nu :) Nu fattas bara lite färg. Fast det är lätt fixat ;)

 bye bye sötsaker

 I´m so much better whit out you!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0