Sovmorgon :)

Vaknade för en stund sen :) Börjar inte fören 13 idag heller så sitter just nu och bara degar framför datorn. Borde göra mig i ordning först så att klockan inte bara tickar iväg sen. Inte för att man måste fixa sig värsta mycket när man är i bageriet, men jag tycker att det är roligt :) Känns som att jag börjar få tillbaka gnistan att börja ta hand om mig igen :) Vilket jag typ inte hade i skåne på sistonde.
Kollade upp när påsken var med. Den är inte fören vecka 16. Så åker jag upp på påsken kommer jag inte åka upp fören efter 5 veckor ju. Så frågan är om jag inte ska åka upp den 14e och sen den 16e? Eller typ den 13e. För lär ju behöva hämta mer vår kläder med tanke på att vädret är svårt nu. Ena sekunden har snön smält och andra så snöar det för fullt. Ska nog prata med mamma om det. Vilka veckor jag ska åka och sådär :)

Helt jävla sjukt! Var inne på en tjejs blogg nyss. Hon har BARA vaken bilder i varje inlägg när hon skriver om dagens händelser. kan inte säga att bilderna är så jätte smakfulla heller.
Sånt där förstår inte jag? Allts¨å det var typ av playboy stuk. SÅ har ju inte ens dom som är mer i de här herrtidningarna. Varför är folk så jävla kåta på kändis skap?

 Måste verkligen hålla tiden nu så att klockan inte tickar iväg för mig :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0