Strålande sol

Så är det tisdag och andra dagen i skolan efter praktiken. Vi har haft konditori i 2 dagar nu (ja vi brukar ha det dom här två dagarna nu då Annas lektion slutat) där har vi hållt på med bitar. Det har varit roligt förutom att min bordskamrat ofta går hem och lämnar mycket åt mig (?!) vilket kan störa mig riktigt mycket.
Det känns skönt att ha åkt ner till våren. Då det är strålande väder ute :D Så ska snart bege mig till Jennifer och Mina för att sitta på deras balkong och ha det skönt :)

Vad ska man säga mer än att till er människor som har en förmåga att svara i telefonen när ni har sex.. SNÄLLA DON`T! För det r verkligen inte trevligt att prata med den personen ändå. Eller har ni en telefon som kan svara av sig själv (tex touchscreen eller med lucka) ha den avstängd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0