Tåg resan ner.

Resan ner till Kristianstad gick riktigt bra faktiskt :) Sov lite mer än en timme på tåget så bara det var riktigt skönt. Mannen breve mig var väl runt 60 år och uppåt. Han hade på sig svarta skinnbrallor,lilaskjorta och skinnjacka. Det ni! Första jag tänke när jag såg honom var att antingen har han hamnat i fel årtal,tror att han sitter på en MC eller så är han homosexuell. Det visade sig senare att han måste ha varit det istnämda då han satt och läste en tidning som är utgiven för att homosexuella ska läsa den. Det här tyckte jag var jätte bra :) Då det inte är många äldre män som visar sin sexualitet på det sättet :) Han var även mycket trevlig. Han berättade att krösa betyder lingon. Vilket jag inte visste. Så ni som komme rihåg Krösa-Maja från Emil i lönneberga vet nu att det är LingonMaja på skånska haha. han berättade även att han är uppvuxen bara ngn mil utanför Krisitanstad men bor nu i Malmö. ja riktigt trevlig prick det där :)
 Nu har jag kommit hem och packat upp både kylväska,resväska,borstat tänderna,tvättat bort sminket och tagit ur linserna. Så ska snart krypa till kojs.
Skolan börjar 8.10 i morgon bitti så likabra att sova nu :)
 Puss och Godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0