Trött och frusen

Jag tror att det är något fel på mitt element. För har jag på högsta värmen är det jätte varmt här inne. Fast har jag på två snäpp under så är det så himla kallt. Så har börjat tända massa värmeljus innan jag ska sova då jag inte alls sover bra när det är för varmt. Sover nästan bättre i kall luft :S
SÅdär då. Måndag morgon. Fy och usch, den dagen är nog nästan aldrig rolig. Speciellt inte när vi har Karin på morgonkvisten. man har knappt hunnit vakna till innan man träffa henne och hör hennes gälla röst.
Idag börjar vi 8 ist för 8.50 då vi ska gå igneom lite saker. Eftersom båda våra entreprenörskapslärare är experter på att snacka bort tiden så ja då börjar vi 8..
Nej nu är det dags att sminka sig lite sabbt och sedan cykla till skolan. Har egentligen lust att sätta på mig sovtröjan igen, släcka lampan och krypa ner i min varma sköna säng. Är både trött och frusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0