Tröttis

Oj oj vad trött jag är! Ska snart göra i ordning mig inför sängen :)
Idag har varit en rätt lugn dag. Som slutade med café. I morgon blir det dock lite mer att göra. Det ska packas, köpa skinnjackan :D och sen får jag se om jag hinner klämma in Tony där någonstans. Hr verkligen saknat honom ! Även fast han inte är guds bästa barn så är han ändå min bästa Tony. Han kan vara så jävla dum i hvuudet ibland :P Men sånt brukar lösa sig :)
Sedan kl 18 i morgon går tåget från sthlm till Kristianstad. Känns som att jag inte hunnit göra någonting här. Men kommer ju tillbaka snart igen :)
Så nu är det nog dags att jag sätter lite fart så att jag får sova lite :)

Tony ! :=) Haha bilden är tagen i min säng då han ALLTID ska gå och läggas sig i den så fort han kommer hem till mig :P Ibland hinner man knappt se honom gå igenom dörren fören han är i sängen haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0