detta är från igår men ville aldrig läggas upp..

Det blev inte av att åka direkt till pizzerian efter de kommit upp från tvättstugan. Istället kollade vi på en rätt så dålig film där sluteet gjorde mig dum i skallen rent utsagt.. Så sitter man där och tillslut är det så jävla segt att man bara vill slänga sig över personen som håller i kontrollen och trycka på spolaframmåt. ja så när man väl suttit där och väntat på att slutet ska komma. Så är det så jävla dåligt att man blir dum i huvudet. Filmen heter " I know whos killed me". Inget att rekomendera. Om det nu inte skulle vara en sån där film som man skulle göra en fortsatt uppsats på i skolan. Men fan inte som man sitter och kollar på på en lördag för att det bara finns 1,2,4 och barnkanalen.
Så efter filmen så cyklade vi iaf och åt pizza. Väl där så väntade vi på Helen en stund för att sedan beställa. Tjockis som man är så blev det en pizza med oxfilé och bea samt pommes och bea på sidan om. Ja vill ni veta det sorgliga av det hela? Jag orkade knappt äta upp halva pizzan och den lilla hög med pommes som vi fick, ja den käkade vi på alla fyra. Så det var inte så att jag åt så det sprutade ur öronen även om det kändes så. Fast det är inte slut där. Efter det blev det en snabb sväng in på konsum och sedan hem till Mina och Jennifer för att göra pannacotta :D
Denna dag har varit väldigt mysig. Halvseg med ändå gått jävligt fort.
Har även glömt min mobil hemma hos Mina och Jennifer. Så nu ligger man här utan mobil telefon. inte för att ngn ringer mig förutom min mami och mina och Jennifer hade jag ju redan träffat idag, så varför skulle de ringa mig?:P
Fast lite skumt känns det ju. Tur att jag har en liten reseväckar klocka som jag fått av min mamma. Annars skulle jag nog blev tokig om jag var tvungen att kolla på datorn hela tiden hur mycket klockan var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0