Ännu ett inlägg om hur jag tänker

Hahaha jag har kommit på mig själv vilken jävla hycklare jag är! Kan bli helt vansining på när folk lägger upp fina bilder på sig själv och jätte fula på alla andra. Fast än jag gör fan lika sak själv! Hur dum är man inte då? Likadant att jag kan bli fly förbannad på något så sedan när man tänker efter så skulle jag nog gjort exakt samma sak själv. Ibland undrar man om man verkligen har båda fötterna på jorden eller om man flyger lite där uppe i det blå i mellanåt.
Det är ju alltid lättare att granska alla andra än sig själv.
Som i fredags när jag och Mina pratade om att jag fortfarande lever i det förflutna. Hon sa att hon aldrig träffat en människa som pratar så mycket om det förflutna som jag. Så när vi började diskutera det så började jag skruva på mig, kunde inte ta ögonkontakt och tyckte det var skit jobbigt rent ut av, För det är lättare att tänka på saker som hände för 1 år sedan är saker som händer nu. Jag måste nog fan ta och söka upp en psykolog så det blir ordning på hjärnkontoret och nerverna.
det är inte bra att lägga så mycket energi på annat folk som jag gör. jag måste lägga energin på mig själv istället. Tänka på mina egna fel och brister istället för alla andras. Fast de tär ju så jävla lätt tt säga men sen om man gör det, ja det ni, det är en annan femma.

Jag måste verkligen göra något åt min nervositet. Jag mår ju inte bra av att få panik så fort det pratas om gesällen. Vill knappt prata om det. Jag undviker ämnet så långt det går. Så fort samtalsämnen kommer upp så går jag antingen där ifrån eller känner att luften börjar ta slut i stupen. Det är flera veckor kvar och jag börjar redan bli väldigt väldigt nervös.
Jag vet inte hur jag ska göra. För det är något jag borde tagit tag i för länge sedan och nu känns det som att jag inte kommer att hinna fixa det tills gesällen är.

Jag är fortfarande ledsen för hur jag behandlade dig. har inte förlåtit mig själv för det ännu. Jag vet att du och jag har gått skilda vägar sen 6 månader tillbaka. Jag vet att du inte var snäll mot mig heller. Fast det rättar inte de felen jag gjorde. För jag tror att vi skulle haft det bra om det inte varit jag som strulade till det från första början.

 Det är det här jag brinner för! Jag är glad över att jag har fått lära känna er! Ni gör vardagen ite bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0