Ja du.. Blod svett och tårar??

Idag har vi hållt på med socker på Görans lektion. Var tillslut så jävla besviken över att min socker elefant bara blev ful hela tiden och gick sönder så började stor tjuta. ja inte framför folk dårå utan för mig själv. Jävlar vad ledsen jag blev. För jag tycker verkligen att socker är roligt så blev så jävla besviken,ledsen och arg att jag började lipa på lektionstid.
Annars idag så har jag sovit lite middag :) Riktigt skönt var det :) Efter det blev det att käka lite pasta sallad med salami :) MUMS! För att sedan cykla hem till Mina och jennifer där även Helen var :) Vi pluggade och snackade lite skit :) Var ritkgit mysigt idag igen.
Eftersom jag glömde min medicin uppe i sthlm, klantarsel som man är. Så mamsen skickade ner den igår så fick den idag :)
Min nya fina skinnjacka har även gått sönder. Så mamma ska skicka ner kvittot så att jag kan lämna in den på fredag eller i helgen. För tänker inte ha en trasig skinnjacka när jag knappt använt den + att den är knappast billig.
Måste bara tilläga att det fan inte är skönt att bränna sig på isomalt (socker). det känns typ som att hela tummen brann inifrån. Eller ja, inte hela men just dr man bränt sig. Så nu vet ni det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0