Så var det lördag

Så har man vaknat också. Hade nog gärna velat ligga kvar i sängen lite till idag. Fast vet att går jag inte upp på en gång så blir jag helt seg i huvudet. Så lika bra att kliva upp.
Tog en sväng ner till tvättstugan för att kolla om det fanns några tvätt tider, det fanns det :) Så har slängt in lite tvätt nu och ska snart klä på mig ordentligt för att åka till Mina och Jennifer :)
Planerna var ju att om det skulle vara fint väder idag så skulle vi grilla. Tyvärr är det monligt och blåser ute. Så det blir nog ingen grillning ikväll :( Så får väl se vad det blir utav denna dagen.

Bilder ifrån igår:
 Helen firades och vi sjöng
 Det blev självklart en bild på oss tre :)
 Diana och crille
 Anette och Clara
Mer bilder än såhär blir det inte idag. Kommer kanske mer senare idag ellee några dagar frammåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0