=)

Vaknade för en stund sedan. Fryser som fan och huvudet känns tugnt. Hoppas jag inte blir sjuk nu bara.
Det har hänt något med min telefon. Ljudet funkar inte :S Det bara tvärt dog igår. Så nu måste jag typ gå och lämna in den eller något :S Jobbigt värre!
Var och hämtade ut min medicin igår för min inflamation jag har i hårsäckarna. Då frågade jag om jag får sola. Guess what?! Hon sa att det ska gå alldeles utmärkt! :D Så ska nog gå och sola någon dag :) Utslagen för övrigt har blivit bättre men verkar inte vilja gå bort helt och hållet.

Idag är det fredag men ska inte göra någonting denna helg förutom praktiken :) Känns rätt skönt faktiskt. Oftast brukar jag ju få krupp om jag sitter hemma en dag. Men det är något jag måste lära mig :)
Måste be mamma gå upp på vinden med och leta fram två böcker till mig som jag hade i skolan förut :P Jag total vägrar gå upp där.. usch usch..
 Jag är fan så mycket snyggare med solbränna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0