A secret person

Idag så blev det picknick i tivoliparken :) Var super mysigt! Hade med mig grilladkyckling,tzatziki,baguette och chips :D MUMS! Sen så blev det som vanligt en hel del tjejsnack. Bestämdes även att vi ska ha en maskeradfest :) Har aldrig varit på en förut, elelr jo, när jag var 7 eller 8 år och hade maskerad som klassfest i ettan haha. Så det var kul. Vi drog lott vad alla skulle klä ut sig till. Kan ju tyävrr inte säga  vad jag ska vara.

Jag ska nog få besök i helgen som kommer :) Kul va? Personen får vara hemlig än så länge tills det är klart.  Jag tycker det ska bli super roligt!
 Har bara haft besök en gång här jag bor nu, ja från sthlm alltså och det var Sara.
Personen som kanske kommer ner betyder väldigt mycket för mig så ska bli dunder roligt :D

I morgon är det skola igen, så det är nog bästa att gå och sova nu. Är rätt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0