All you did was just i BIG LIE!

Usch jag är så arg just nu. När du öppnar dig för någon så skiter det sig totalt! Jag är inte personen som vågar öppna mig hur som helst så när jag väl gör det så är det för en person som är värd ett skott i huvudet. nej inte direkt kanske man ja nit fattar poängen.
Var iaf och träffade Amina idag. Vi gick på café och snackade om den gamla tiden. Den där tiden då allt var så jävla underbart. årskurs 2 på gymnasiet kommer i alla fall alltid att finnas i mitt hjärta :) Vi pratade även om våra gamla klasskompisar pom våra lic och allt där omkring. Fick även träffa henne pojkvän. De verkar nästan så där sliskigt kära haha. Ja som ni kanske har märkt har jag lite svårt för sånt men är väldigt lycklig för henens skull! Hoppas verkligen på att hon har hitta rätt! :D Det förtjänar hon mer än någon!
Så när bussen kom in så såg jag ett par säga hej då till varandra. Det var väl egentligen inget märkvärdigt om paret inte bestod av K! Ja asså han stod och kysste en tjej ca 8 meter ifrån. Så kan det gå när man väljer att lita på någon. Känns inte som att jag behöver förklara mer än så. Ni får väl helt enkelt dra era egna slutsatser för i slutet av dagen är det ändå så människor gör.

Jag vill inte tillbaka till skåne. USCH! Det är för mycket intriger där nere! Antar att det blir så när man umgås med så mycket tjejer. Missförstå rätt nu, jag menar inte att de är dumma inkompetenta jävlar utan mer att det finns så mycket mer i livet än att sura för små grejer, frysa ut folk osv. För några helger sen sa en tjej till mig " Skulle jag kännt dig för något år sedan skulle jag antagligen avskytt dig" Vem gav dig rätten att säga så? Jag är inte sur på henne var väl i början. Jag anser att du ska alltid försöka vara så som du själv vill bli behandlad. Det är inte alltid lätt men man måste försöka. Poängen med det hela var väl att " vem har egentligen rätt att säga till vem vad som är rätt eller fel?
Jag menade inte att hänga ut någon utan mer för att visa att det finns så mycket annat än att haspla ut sig dumma saker.  Jag vet ju själv med mig att även jag akn säga saker som låter helt fel fast jag faktiskt inte menade det. Om det är pga dåligt ordföråd eller vad det kan bero på vet jag faktiskt inte.
Jag vill stanna här hos mamma ett tag till. Bara få vara jag och bara få andas lite. Visst känns det tårkigt att snart kommer jag inte kunna säga hej till Katta på mornarna eller tjura på mikaela att hon springer ut och röker då och då :P Som hon förresten blivit mycket bättre på att säga till och så :) Det finns mycket jag kommer sakna bara det att jag just nu hellre skulle varit hemma hos mamma.

Hahah fulaste bilden jag kunde hitta på oss :P fast bilden ger grova minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0