Dagen i snabbhet.

I morgon ska jag lämna in min dator! Äntligen Bea! Fan blir tokig på mig själv. Jag skjuter verkligen upp varenda liten sak jag kan. Lika dant med den där jävla korven som ligger i kylskåpet. MÅSTE verkligen laga till den nu. Men händer det något åt korvfan? NEJ, för jag är föööör lat! Usch blir ju knäpp på mig! Så där har ni anledningen till varför mitt kylskåp för det mesta är tomt, jo för att annars möglar maten. Så allt är i frysen i stället :P
Idag har jag varit hemma hos Jennifer och Mina. Jag och Jennifer tittade på film i hennes rum och Alex och Mina tittade på film i Minas rum ;) haha. Sen efter filmen så bar vi ner lite sake ri Alex bil som han skulle ta med sig upp till sthlm och gick sedan för att käka pizza :) Så nu har jag duschat och Äter B&J glass :P Ja jag vet, tjoooookis Bea haha.

Kommentarer
Postat av: alex

du e fan ta mig VACKER!

2009-05-24 @ 22:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0