det har fortfarande inte sjunkit in

Det är svårt att förstå. Jag är fortfarande stressad och kan inte koppla av. Jag kan inte alls begripa att jag, Beatrice Margaetha Danielsson har tagit gesällen.
Det fina med det hela var att min mamma var här. Jag skulle aldrig klarat av att inte få krama henne efter att allt detta var slut. Sen att hon promt var tvungen att börja plocka i mitt rum när vi var här var ju något som var mindre roligt. Det är inget jag tycker om alls. Men sån är min mamma.
Efter att ha checkat in mamma på hotellet så gick vi ut och åt på Taste. Det var väldigt gott och vi båda var väldigt hungriga. Vi bröt upp runt 19.35 då vi båda var väldigt trötta och bestmde att jag skulle äta hotellfrukost med henne kl 08.30 i morgon. Så sängen ropar på mig nu.
Jag är iaf glad tror jag. har ju som sagt inte förstått allt detta ännu. Vet inte ens om jag begrep vad jag gav mig in på i början iaf. Skönt att detta är över. Är glad över att jag gjort det men vet inte om jag skulle vilja återgå till denna stress och orohet. Den biten får vara över för ett tag nu. Grattis än en gång till alla vi i Kristianstads gesällutbildning som klarade det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0