Det kommer jag garanterat göra om!

Så är man hemma igen efter massagen. Mår rätt illa nu, vilket hon sa beror på mitt låga blodtryck och att man måste dricka mycket vatten efter en massage. Så då får jag väl göra det då. Ska bara ligga här i sängen ett tag till :P
Massagen i sig var sjukt skön! Hon masserade hela min rygg samt mina ben. jag valde att bli masserad en timme så slumrade till lite då och då. Sen när det var klart så fick man ligga där ett tag så att man inte ställer sig för fort, då blir man yr :P Kände mig helt nyvaken när jag väl tog mig upp haha.
Så har ni vägarna förbi Kristianstad så gå in och ta en massage hos Massage mitt i city. 60 minuter kostar 490 kr. Du kan få massage från 25 min (om jag nu minns rätt) till 120 minuter, skönt va? :)
Börjar tappa tålamodet nu, när får jag veta egentligen?'
I morgon är det plugg igen, då ska jag göra om mina sockerkakor som blev alldeles för mörka för att vara saffransockerkaka, då den lilla ugnen lever sitt egna liv. Så i morgon ska de bakas i stora ugnen.
Ska även arbete med mitt specialarbete. Får se om jag även gör om mina biskvibottnar, blev inte alls nöjd :(

Ursäkta att bilderna ifrån lekplatsen inte kommit upp ännu, de är på väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0