I´m a grownup so i supose I have do do grownup choise in my life :P

Vem är du? Vem har du varit och vem vill du bli?

Idag i skolan har det gått rätt bra tycker jag. är lite missnöjd med ett par bröd jag gjorde idag, fast de funkar tydligen ändå :P Ska även göra lite fler frukostfrallor  när tid ges.
I morgon har vi småkakor men skulle behöva kavla wiener. Då jag ahr precis allting kvar :P Denna gång ska smöret banne mig inte vara för hårt!
På lördag är det uppduktning. Fu det kommer närmare nu. Det är nu det gäller att inte grabbas av panik. Mycket är kvar och en hel del är gjort.
Efter skolan så gick jag,jenife roch MIna till konsum :) Jag och Jennifer skulle äta tacos :D det blev super smarrigt och det avslutade vi med ost och kex :D Jävlar vad mätt jag är fortfarande haha.
Idag bokade jag även tid hos en massör :) har tid onsdag nästa vecka :D Ska bli helt underbart! Har aldrig varit hos en massör förut så ska bli lite skoj :)

Har pratat med en person som väcker minnen. Som får mig att tänka tillbaka. vet dock inte om det är bra. Jag saknar de fina stunderna fast jag hade ltt varit utan de dåliga stunderna. Det är svårrt även om man står med facit i handen.
Dumt att förhasta sig det var ju ändå bara en pratstund. Även om minnen väcks till liv.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0