I still miss the firendship that we had but nowit´s gone beacuse of you

Måste bara säga en sak som jag blev så jävla glad för :) Vet ni vad som låg och väntade på mig i min mammas kyl? :P En stock snus. Visste absolut ingenting! Blev jätte glad! hahah urlöjligt egentligen fast helt underbart :P
Satt och läste Emelies blogg en tjej som jag gick med i gymnasiet opch även åkte till Kroatien med :) Tänkte på att det var bara snart ett år sedna jag tog studenten ett år sedan skolan förväntades vara slut för så många i min ålder. Det var lixom sluttrampen man längtat efter. Många har verkligen kommit långt på bara ett år emdan andra inte verkar ha kommit någon vart alls. Det är lustigt att se vilka stora förändringar det kan ske på så kort tid. Jag har alltid tänkt att stora förändringar hände som mest mellan 14-18 åt. Jag hade SÅ fel. Jag kan nog utan tvekan säga att jag har mognat något fruktansvärt. Jag har förstått att så som jag var förut är inte ok.
 Det är lätt att dömma andra istället för sig själv. Vilket jag har gjort. Fast vem kan egentligen blame me? Har man blivit dömd helöa skolåren så då tror man det är ok att dömma andra. Har dock märkt att det finns folk som är mycket äldre än mig och fortfarande inte kommit någon vart inte bara nu när jag flyttat ner till skåne utan även folket här hemma i stockholm. Skumt egentligen. Formar vi våra egna liv eller är allt förutspått? Vem är det egentligen som har rätt att säga något dumt och någon annan om den personen inte kan tåla sanningen tillbaka?
Jag säger inte att det är rätt men jag vet inte om jag kan säga att det är fel.

Jag ser ditt namn på msn, det namnet som förut kunde ge mig rysningar. Nu vet jag inte längre. Efter så många år så kommer jag alltid att vara 14 när det kommer till dig. Skumt. No fellings left but still so hard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0