It´s a heartbreaking love story

Snacka om att man har haft känslorus de senaste två veckorna. Ja jag pratar ju självklart om gesällen. De första två veckorna har gått och i morgon är det delprov 1. Jag fasar nästan. jag har gjort allt och jag orkar inte mer. Jag är utmattad! Ena sidan av mig vill bara upp till stockholm och aldrig mer ens gå in i skolan igen, medan andra sidan av mig absolut inte tänker ge upp. Har nog aldrig kännt mig så misslyckad som de här två veckorna. Har nog aldrig varit såhär arg på mig själv i bageriet heller för den delen. JAG VET ju att jag verkligen KAN så det stör mig ju så otroligt mycket när allt går käpprätt åt skogen. Ja det är iaf så det verkar. Sen att man inte vet hur de dömmer är inte det roligste heller. Jag orkar inte ens tänka på det längre, händer ju att man gör det ändå så att säga :P Det är ju de flesta klasskamraters samtalsämne just nu.
Efter skolan begav sig Jag,Jennifer,Diana, Clara, Helen och Mina oss ut på en hemlig resa, ja de som körde ( Helen och Diana) visste ju vart vi skulle. Första stoppet blev Ritz, som är ett konditori som ligger i Sölvesborg. Vi satte oss och åt lite mat :) Jag köpte en smörgåstårtsbit som var supergod! :) Sedan fortsattte vi våran resa mot Olofström där vi gick in på Liljas konditori och fikade lite :) Sedan blev det lekparken. Hade en jätte rolig dag men underbara människor! Skönt att få tänka på lite annat nu. VVar verkligen behövligt från min sida :)

Bilder från idag kommer upp senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0