Jag vet inte längre

Ojoj, Beatrice är trött. Klockan skulle ringt klockan 7 i morse. Vaknade tyvärr en halvitmme innan av ett ryck, hörde ytterdörren smälla igen. Så det var bara att gå upp och fixa till sig.
Idag var det slutprov i första delen på gesällen. Har känt många gånger att jag inte pallar längre. Stort tack till de som stått vid min sida och stöttat mig till hundra. Till er som förstått. Vi alla 15 i klassen klarade oss. Vilket jag är stölt över. Även om jag har en stor tvekan inom mig. Om saker och ting angående mig själv.
efterskolan gick hälften av oss ut och tog ett glas samt åt lite mat :) Kajsa våran lärare var även med :) Vilket var trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0