Mitt måndagsbestyr

var i skolan idagdå det är måndag. Så efter skolan fick jag skjuss in till stan av Karro då hon ändå skulle jobba :) Så gick och köpte shampoo och balsam så nu är jag typ fattig, men vill VERKLIGEN bara använda det där frisör shampot. Så då får plånkan lida lite.
Sen så bar det av hemmåt där jag typ slocknade i sängen efter bara en liten stund. Orkade inte laga mat så det blev nudelsoppa som smakade pyton. Vilket påminner mig om att jag måste ta ut köttfärsen ur frysen nu! :P
Så nu fick jag något ryck innan jag duschade, drog bort sänglakanen och efter duschen så flyttade jag ur allt som stog på golvet och dammsög och moppade golvet då det verkligen inte luktade gott här inne. Vilket det gör nu :)
Imorgon har jag tvättid, ska även då försöka ta mig i kragen och packa upp min resväska som jag inte gjort ännu. Usch skämms ju när jag skriver det här haha. Men så går det när man har en liten garderob och mycket kläder. Så det ska jag försöka med i morgon. Organisera min garderob.
Snart blir det sängen för mig skulle jag tro. Ska bara gå och diska och dricka lite vatten först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0