My back is killing me

Idag är det fredag och jag är uppe i stockholm. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Inga planer alls faktiskt. Är riktigt riktigt trött idag så får se om jag ens orkar gå ut utan för dörren. Skulle helst vilja gå och sova igen fast då kommer jag bli helt grötig i huvudet ikväll.
Satt hela morgonen och försökte leta upp en kiropraktor men till slut gav jag upp. Alltså det är fredag första maj och då är det en röd dag. Vilket menas med att allt är stängt. Så får väl ta det nere i skåne i stället för att göra det här uppe.
 Nu när jag är hos mamma passar jag på att lägga upp en väääldigt gammal bild på mig. Var nog 16-17 år på denna bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0