Oh oh Ho Ho

Idag var en rätt konstig dag. Det hela började rätt lugnt, tills jag bakade av mitt specialarbete. Det blev väl helt ok hoppas jag men är ändå nte riktigt nöjd. Där slutade det inte, grundutbildningen tog och doppade mina biskiver. Hur jävla dum i huvudet år man vara rent ut sagt? om man har en ljus smör kräm som man spritsar och har lagt in två plåt varför i helvete tar man en plåt med mörkt chokladkräm uppstryken med sked? Fan blir arg bara jag tänker på det. Så i morgon måste jag göra nya biskvier. IDIOTER!! Så nu var det skrivet också.
Efterskolan åkte jag,Jeniffer, Mina och Helen in till stan. Vi gick till Forex och växlade pengar till schweiz ( nu kan jag stava till landet haha) och därefter så cyklade jag och Jennifer ut mot härlöv. Vi hittade tyvärr inte det vi skulle. Tror vi cyklade runt halva kristianstad för att leta efter arbetskor idag. Nu är jag iaf hemma och sitter och dillar lite framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0