Skalman i sitt esse

Nervositeten börjar kännas i strupen nu. Klockan tickar och jag känner mig grymt stressad. Hoppas vid gud att jag  verkligen kommer att klara detta. Listan på saker som ska göras radas upp. Hjälp kommer detta gå bra? har jag segat för mycket? Listan måste betas av i morgon så att det inte blir kris och panik sen.
Sweichz på tisdag, landet som jag inte ens kan stava. Landet där jag aldrig varit och som båda gesälleleverna ska till, resan bjuds av delicato. Ska bli spännande. Samtidigt känns det lite oroväckande. Kommer de båda klasserna funka bra ihop? Kommer jag klara av både bussresa och flygresa? jag som är flygrädd. 

Snart är det dags att sova, känner mig som skalman. Man har en klocka som det står sova,äta,läsa osv.
Middagen idag bestod utav pasta med ost och skinksås. Blev rätt gott :) Blev även madlådor :) fast det lyckas jag ofta med, har nog gått i ärv då min kära mor har en föörmåga att tro att vi är 6 personer hemma istället för två.
Försov mig även idag. Vilket inte alls var så jätte bra, vaknade då jag brukar åka hemifrån. Så var bara att rusa upp,klä på sig och som tur var fick jag skjuss av Diana då det regnade rätt mycket :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0