Stockholm tomorrow

Ändrade planer. Jag åker upp till stockholm i morgon istället för att få besök. Var och köpte biljetter idag :)
Helen från systrarna Delselius ringde och fråga om hjälp så i helgen ska jag jobba och förhoppningsvis umgås med mr secret. Ser framemot dhelgen nu :) fast det har jag gjort hela veckan i tron om att jag skulle få besök :)
Idag sysslade jag lite med mitt specialarbete, vissa saker måste fixas och rättas till och andra blev bra :) Så i morgon är det till att göra om det som inte blev bra och fixa kristyr. Vill försöka få ihop mycket av mitt specialarbete i morgon. Så man kan ägna sig åt det andra nästa vecka. Börjar känna mmig så otroligt stressad nu.
Så ska ta och sova lite nu då jag är otroligt trött och sen hämta tvätten,packa och fixa lite granna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0