Well well well

Schweiz resan var underbar! Var jätte trött hela resan men annars så :) var roligt att se vad för slags bakverk de gör där, att vi fick prova på lite, titta en hel del och ja bara ta lärdom så mycket vi kan. Denna resa kommer vara svår att glömma. jag kommer definitivt åka tillbaka till Schweiz.
Landet var helt fantastiskt. Allt man kan önska sig finns där :9 i eget tycke :9 ja det enda som fattades var typ snus :P haha men det hade man ju med sig :)
Igår var det maskerad. Min rollfigur var en 80tals idrottstjej med badräckt,leggings och benvärmare. ja ni fattar vinken om ni någon gång sett på en 80-tals film eller rent utasagt var född under den perioden. Jag kan ju säga som så att jag aldrig kännt mig så ful och naken på en och samma gång när jag varit ute. Så den blir ingen repris på detta.
Morsdag idag då. min mammas present är redan köpt och jag ska skicka den på posten är det tänkt, i morgon. Hoppas att den kommer glädja henne :) Själv sitter jag hemma hos Jennifer och Mina, vi har vaarit på ÖB och nu ska det snart ätas middag. det är ingen idé för mig att ställa mig där ute, bakad  potatis är inte min grej så det där låter jag Helen och Mina ta hand om :P haha. De lär vara 10000 gånger bättre än mig på det :)
Min dator är nu på inlämning så det kommer bli lite sporadisk skrivining gissar jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0