You are so stupid

Jag är lite orolig för min piercing. Karro har varit tvungen att ta ut sin då hennes har växt utåt så nu kanske hon har ärrbildning där vilket betyder att man inte kommer kunna amma senare när man får barn. Så det där måste jag verkligen kolla upp! Fy fasiken asså. Tur attjag bara har i ena och inte i båda.
Cissi skickade nyss en sån jävla äcklig bild på ett bröst som fått insäkter som bosattsig där.. SÅ VIDRIGT! Spyr typ nästan.. Jag som hade tänkt gå och laga mat.. Lär vänta med det nu och sova lite istället tror jag. är så sjukt trött.
Har ju även tvätt tid idag så har ju lite garnn att göra.
Måste även ringa min mamma idag och försöka få tag på personen som kanske ska hit nu i helgen. Är ju dock inte säkert ännu men ska ändå kolla upp det lite nogrannare (om det nu går).

 Saknar dig Tony!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0