Bara jag?

Är det bara jag som ALLTID slår på kanal 6 när Paradise hotel reklamen dyker upp. Det är inte så att jag hinner se hela reklamen utan bara höra denna röst som säger " du vet att du vill titta". Så ja jag känner mig som att jag vill titta på något jag inte ens tycker om. är inte så förtjust i dessa serier. Det är bara den där rösten och vetenskapen om att jag inte har sett hela reklamen som stör lite.

Idag är det torsdag och i morgon kommer halva sverige krypa upp i tv soffan för att titta på deras favorit program eller bara deras fredagsprogram. Medan jag kommer krypa till säng vid 9-10 tiden för att sedan kliva upp runt halv fem för att åka till jobbet. Jag vill också krypa upp i soffan på en fredag och bara njuta av en helgs ledighet. Tyvärr har det rövats bort och Beatrice är nu uppsatt på lördag. På söndag är jag dock ledig så på lördag kväll blir det utgång för mig och Sara. Vi har bestämt att göra oss lite extra fina då vi sällan gör som så många andra tjejer. Står framför spegeln i två timmar bara för att lägga maken. Sen fortsätta till garderoben och prova minst 20 olika outfits. nej jag brukar pröva typ 4-5 sen kila in i badrummet för att med van hand lägga 15 mins makeup. Nu däremot så ska jag fixa ögon,läppar och så mycket annat i mitt vackra ansikte :) Sedan fortsätta till håret. Sen så blir det ju självklart kläder.
I morgon kommer lönen så kanske ska köpa en ny tröja? Vill ha en vit snygg tröja till kjolen jag ska ha på lördag :)


 det var länge sen man fixade sig så här mycket..

Kommentarer
Postat av: sessan

Vacker du är!

Okidoki, men hör av dig om du ändrar dig...kommer att bli helskojigt! <333

2009-10-22 @ 22:56:46
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0