Bröstcancergalan

Asså mitt hjärta! Jag är för blödig för sånt här.
Kollar på bröstcancergalan. En pappa förlorade sin fru i bröstcancer. Han hade 3 döttrar var av två av dom fick bröstcancer. den ena dog endast 28 år gammal! Stackars far! Det positiva i det hela var att den äldsta inte fick sjukdomen då den är ärftlig. Men ändå! fatta att förlora sitt barn sådär! Först även sin fru!!
ASÅÅÅÅ SHIIIT! Jag gråter! Fan vad ont det göööör!
Min moster hade bröstcancer. Som lyckligtvis inte spred sig. Idag är hon död sedan 6 år sedan tillbaka. Det var inte bröstcancern som hon dog av. Men att veta att en SÅÅ nära i ens familj haft det. Det är inte roligt.
Så nu har JAG bidragit med 100 kr till bröstcancer forskningen. Det är inte världens summa. Men tyvärr fick jag inte allt för hög lön denna månad annars hade jag skänk mer.

 Denna design är två år gammal. Nu i år är det ju blindskrift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0