Gårdagen i ord och bilder

Var ju inte direkt på humör för personalfest igår. Men det blev riktigt lyckat förutom maten :P
Vi blev hämtade med buss halv sju utanför personalingången. Innan det blev det lite lottutdelning då alla anställda fick ta två lotter som skulle med till personalfesten.
Personalfesten ägde rum på Scandic hasselbacken. Fina lokaler men maten var tyvärr inte på topp. Det var däremot folket och de som uppträde såå det var ju bra det :)
Stannade inte kvvar så länge utan mötte upp Sara,Heidi+pojkvän,Victoria,Jennie+pojkvän+hennes vän. Hade aldrig varit på 54 så det var riktigt kul faktiskt :) I början var det väl lite halvsegt men sedan drog det igång.
Däremot när vi skulle gå hem så försvann Sara. tydligen hade hon trott att vi hade åkt tillsammans men jag har ingen aning vem hon trodde var jag :S Eftersom jag tog en taxi runt fem i halv fyra. Då Sara inte svarade på mobilen och inte dök upp. Antog att hon hade trott att vi hade sagt hej då.

Supersöta Charlotte :)


Nelson och vän


Bordskamrater


Jag fick låna Mickes kavaj då det var skit kallt i lokalen!


Kvällens outfit:)


Jag och min FRU!


Frugan och Meran :)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack Bea för att du är så omtänksam som du är! <3 det gillas!



Ser ut som en rolig kväll hjärtat! <3 Händer i veckan? Ngt spännande?

2009-10-11 @ 15:31:01
URL: http://mikasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0