Fredagsmys :)

Ikväll blir det fredagsmys även för mig! Fast att jag ska upp 4.30 i morgon, buah. Har handlat julmust!! Snacka om gott! Det blev även popcorn och annat gott som slank ner i mammas matkorg haha ;)
Till kvällsmat idag blir det macka med rimmadlax,skagen/kräftröra och givetvis ägg. MUMSFILIBABBA!

Idag gick jag in på kicks för att köpa lösögonfransar och lösnaglar. Blev dock en hel del smink också. har bliviti som galen i ögonskuggor igen. Fanns en period då jag hade alla möjliga färger. Nu verkar intresset kommit tillbaka igen :) Har hittat ett nytt varitmärke. Smashbox :) Dem har helt underbart smink!
 Synd bara att man har kort hår nu så kan inte göra så mycket frisyrer. Så det får väl bli nästa år förhoppningsvis! :) Då kan man fixa sig ordentligt. Orkar inte ha löshår på krogen. Känns så fejk då haha. Så träffar man någon, som tror att man har jättelångt hår. Så visar det sig att hälften är fejk :P Nej tack du! :P

 Den kvällen var sjukt underbar hjärtat mitt! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0