Full rulle

Jag kommer från och med nu jobba i bageriet. OM jag förstått rätt. Då Johan ville byta och jag älskar att baka! :D
Så idag var det full rulle i bageriet. Jag försökte mitt bästa men det blev lite fel. Tappade lite bröd på marken. Satte in två bröd i samma ugn som inte är så jätte bra att baka tillsammans men det gick bra tll slut ändå och jag fick beröm. Vilket verkligen glädje mig. Har inte direkt fått det på länge. Så ja det var roligt. Vilket får mig att bar vilja fortsätta.
Det som fick mig lite förvånad idag avr väl att FC (försäljningschefen) inte var så jätte glad över att jag sökte ledigt 4 dec för att hämta mitt gesäll brev. Så vet inte ens om jag får ledigt nu. Vilket jag bara måste få. Sökte bara för en dag så kan bli att jag bara åker dit hämtar det och sen måste skynda mig hem.
Så idag lämnade jag in en ledighets ansökan då man måste begära ledigt en månad innan. Så hoppas att jag får ledigt nu 4 dec.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0